nyt on mennyt suht ok jonkin aikaa.
näin viimeyönä hyvin todentuntuista unta, jossa petin miestäni erään tuttuni kanssa. Me oltiin pimeässä huoneessa, en ensin tiennyt kenen kanssa muhinoin ja sitten tunsin hänen äänensä - samassa ovi aukesi, ja kaksi työkaveriani ottivat vaiti kuvan meistä. sitten he lähtivät.
hetken kuluttua tapasin mieheni. hän oli aivan romuna ja epäuskoinen. Pahinta oli ehkä se, ettei hän ollut vihainen - ainoastaan murtunut ja hiljaa. Sain jotenkin pyydettyä anteeksi ja vannotettua, etten ajatellut mitä tein ja rakastan häntä enemmän kuin ketään.
Unen jossakin vaiheessa tapahtui jotakin ihanaa... olin vaatekaupassa, ja kokeilin bikinejä. Puin tummanruskeat olkaimettomat bikinit ylleni, ja katsoin peiliin... kehoni oli wc-paperihylsyn paksuinen! Aivan ihanan laiha, bikinit pukivat minua upeasti, olin kuin pikkuinen nukke. Iho tuntui silkiltä, olin niin mahdottoman pieni.
Uni loppui sekavasti, olin humalassa - örvelsin yksin metsässä ja mutalammikoissa, kiskoin juomaa kitusiini ja minun oli kylmä.
Jossain vaiheessa näin myös pienen välähdyksen, joka järkytti enitenm vaikka pelkkää unta olikin : kenties viidennen tai kuudennen kerran peräkkäisenä yönä olen nähnyt välähdyksen aurinkoisesta kesäillasta, istun autossa ja kuuntelen hiljaisella musiikkia. Äkkiä edessäni on noin viiden metrin päässä valtava rekka. Se vyöryy minua kohti lainkaan jarruttamatta. PUM! - olen ojassa, auto rullalla, minusta ei jäljellä mitään.

Luin tosi mielenkiintosen merkinnän eräästä blogista eilen. Joku voisi informoida mua siinä että kuinka saan näkymään listan blogeista, joita seuraan?
olen laihtunut, wuhuu^^
ja olen iloinen ja tyytyväinen erääseen ihmiseen ketä en ole edes koskaan kasvokkain tavannut.
kylmää ja märkää sunnuntaita, mutta mukavaa kumminkin.