heheh, Enrique Iglesiasta ;D ei IHAN mun musiikkia, mutta tuo lause erottui somebody's me - kappaleesta tänään. Istuin bussissa, radiosta tuli tuo kappale, radio Novalta. Katselin ulos ja painoin pääni tärisevään ikkunaan. ( se on kivaa koska kieltä alkaa aina kutittaa ihan kauheesti! ) Niin, en mennyt autolla koska se lähti eilen korjaukseen. Pääsen aamulla hakemaan niin elämä helpottuu taas kummasti =)
SIIIS - jäin tuohon lauseeseen. Se on mun mielestä ihanan lohduttava ja kertoo muutamalla sanalla niin suurista yksinäisyyden ja epätoivon tunteista, jotka saa hiljaa toivomaan - rakastaispa joku mua. Hassua että tollanen radiolistoilla viihtyvä MINUN mielestäni ei-mitenkään-erityisen artistin kappale saa yhtäkkiä mut liikuttumaan niin kovasti. Kuinka haluaisinkaan nyt kauas pois!
Haluaisin edes mieheni tänne nyt, haluan hänen sanansa ja tapansa lohduttaa.
En tiedä, saatan olla aivan väärässä, mutta musta tuntuu että kaikki tarvii oikeesti sitä että on joku lämmin ihminen, edes yksi - se tunne, ettei ole täällä yksin. Tosin jotkut ovat "erakoita", mutta ehkä hekin salaa joskus kaipaavat.
Koska ihminen on laumaeläin, meidät on tarkoitettu elämään yhdessä.
Ei sillä - jokainen tekee täysin omat valintansa, just niinku tuntuu hyvältä.

Voisin nyt kyllä oksentaa tän näppäimistön päälle, olo on niin ähky. En tiedä, en ole ihan hirveästi edes syönyt tänään: aamulla tosi pikkusen käntyn leipää ilman höysteitä, vitamiinit, lääkkeet, vettä, rautatabletit ynnä muut kaikki. Pala näkkileipää, appelsiinimehua.
Päivällä 3 kuppia kahvia ja purkkaa.
Kotona sitten 4-6 digestive-keksiä ( onneksi kevyitä ) ja vähän kaakaota rasvattomaan maitoon.
Ja niin... päivällä Ingmanin totally brown-jäätelö.
Hyi hjelveta mua.
Ja oon pyöriny kaupungilla ja muutenkin ollut tosi toimeliaana, tuskin nuo mokomat vyötärölle kovinkaan pahasti jäävät.
Nyt kyllä väsyttää.
( haluaisin puhua taas auringolle, haluaisin että pääsisin yöksi lämpimään - muiden nukkuessa minä olisin lintu. ja taivas olisi aamulla vähän semmonen punainen ja tosissaan kylmä. )

ääh, musta ei ole vähään aikaan kuulunut mitään. mutta olen seurannut blogeja silti, voisin huomenna laittaa sellasen näitä seuraan - blogilistan tuohon näkyviin :)

( pieni tyttö minussa haluaa nyt ottaa yöpaidan tyynyn alta ja pujahtaa siihen. Mennä käymään vielä keittiössä juomassa maitoa ja leikkiä salaa vielä ihan vähän aikaa. Kohta uni tulee kuitenkin - sitten voi kiivetä kerrossänkyyn ja sanoa nopeasti hyvää yötä Keolle ja Pupulle.)

sen sijaan menen nyt juomaan vettä puoli litraa, sitten käväsen sauhuilla ja venyttelen hetken. Sitten nukahdan kuin nuijasta saaneena :D

Ja vielä yksi juttu.  www.eleonoora.vuodatus.net
Nyt todella tarvitsen ajatuksia - olen todellakin kujalla! Mun päässä liikahti jotakin.
Öitä<3