kuuntelin äsken shakiran underneath your clothes ( rakastan sitä biisiä vaikka se on hyvin kaukana siitä musiikista mitä yleensä kuuntelen... )
ajattelin tosissani että ottaisin uuden suunnan, viimeinkin. vaikka oon asunu laitoksissa ja "saanut apua" niin jotain puuttuu vielä, pahasti! vika taitaa olla siinä, että tunnen itseni kokonaiseksi sillon kun oon rikki, ja tyytyväiseksi sillon kun olen pettynyt ja surullinen elämään.
ehkä alan muuttamaan kaikkea...
ehkä mäkin voin olla onnellinen joskus. ihminen voi ns. masennuttaa itsensä, mutta samalla tavalla ihminen voi tehdä itsensä myös onnelliseksi. onni asuu jokasessa, mutta sitä ei osata ottaa elämään ja käyttöön.
eikä musta tule onnellista vaikka laihduttasin itteni laihaksi. mun on pakko myöntää ja yrittää hyväksyä se.
mä en enää halua satuttaa ketään ongelmillani.
en oo ikinä kyllä halunnutkaan, mutta en o välittäny siitä miltä muista tuntuu se kun popsin pillereitä ja pistän elämäni paskaksi ja yritän päästä kauas kaikista ja itsestäni.
laitoin uuden pohjan, alko ärsyttää tylsä oletus ja onnistuin sit vaihtaa, vaikka olin varma etten osaa :D joku vois kertoa mulle että kuinka saan kuvia blogiin? sorry, oon tosi huono näissä !
niin, siitä shakiran biisistä...
siitä tulee tunnari tälle päivälle, koska: A) tapaan tänään tärkeän ihmisen jolle aion tehdä selväksi että oon valmis muuttumaan hänen takiaan B) itkuherkkä olo, herkkä biisi=) C) shakira on kaunis nainen, aion näyttää tänään hyvältä!
semmosta, porukat alkaa laittamaan ruokaa ja mä oon meikannu huolellisesti. on aurinkoinen kevätpäivä etelä-suomessa, hankeen paistava aurinko häikäsee ja tekee kaikki huoneet tosi valoisiksi.
nyt ryhdistäydyn, tästä tulee hyvä päivä. ( vakuuttelen itselleni, mistä vetoa että illalla taas on paljon huonoja uutisia ja nyyhkytystä )
mä en aio olla enää masentunut, mä haluan hakata kaikki sairaudet.
pelkkä ajatuskin saa mut rasittavuudessaan melkein palaamaan vuoteeseen, alottamaan päivän alusta tai ehkä skippaamaan koko lauantain...
kupillinen mustaa teetä ja tupakka, pisara hajuvettä ja hiuslakkaa - valmiina kaikkeen!