hmm, on maanantai-ilta. Tänään oon itteeni tyytyväinen:
1. luin jostakin vanhasta koulukirjasta lauseen : "anoreksiassa nälkä ei säätele syömistä." Mielestäni se oli tavallaan tosi hyvin sanottu, tai siis tostahan saa herranjumala voimaa! Ajatelkaa - nälkä ei kosketa meitä...
2. Oon syöny tosi nätisti! Aamulla viipaleen paahtoleipää ilman rasvoja tai höysteitä, kuppi kahvia päivällä ja illalla kotona 2 lusikallista kevyttä pasta-kana-laatikkoa, PALANEN MUSTIKKAPIIRAKKAA ;( - ja sitten tietsyti vettä. Tuon mustikkapiirakan palan söin hyvin lyhyen hetken kestäneessä itsekurin puutoksessa, onneksi kello oli vasta n. 18.00 silloin, ei jää yöksi tommoset vatsaan ainakaan ;o
3. Tein ihanaa ja super-kevyttä salaattia, huomiseksi ja ylihuomiseksikin =)
4.Iho on tullut taas ihana kalpeaksi, taas.
5. Heräsin aamulla ensimmäistä kertaa ilman toivotonta ajatusta - miksi olen vielä täällä!

Hei, muistakaa - vaikka parikin päivää menisi peräjälkeen mässäillessä, ja olo olisi hirveä, ja fiilikset tätä suuntaa : "en onnistu millään, oon paska, oon porsas, ruoka hallitsee mua..." - niin palauta tämä mieleesi :
SINÄ UNELMOIT TÄSTÄ, JA JOS VOIT TOSISSASI UNELMOIDA, NIIN SINUSTA ON SIIHEN!
mä lupaan, usko itseesi, ja sä onnistut. Meitä arvostellaan ja syyllistetään median uhreiksi, sairaiksi tyttö/poikaraukoiksi, mutta me tiedetään totuus...
Elämä on lyhyt, maailma on kylmä, on niin paljon asioita mille me ei voida mitään-
tehdään itsestämme kauniita.
<3