nonii, ensimmäienn ilta niiin pitkään aikaan ku oon tajuissani tähän maailmanaikaan:D anteeksi , virheitä saatta stuulla en jaksa palata korjailemaan, olen pienessä vilä sievässä tsjuubassa.
noh, lääkkeen nappasin juuri äsken ja kogtta pitäs alkaa vaikuttamaan , huhhuh alkaa olla kiirwe jos meinaan suihkuun ekretä:D
keretä*
oivoi, tunnen itteni niin kovin häviäjäksi, ei ole mitää ideaa juoda tai muuta tommosta , se on naurettavaa ja säälittävää. täytyy etsiä ja kuunnella, pettyä ja aloittaa alusta ja lopulta elää sitä elämää mikä'  joskus luvattiin.

ajattelin ostaa ilokseni pienen käärmeen ja antaa sen nimeksi osama bin ladren.,
joku lähettää koko ajan viestiä, kadun älyttömästi hetkellistä romahdusta ja päädyin tekemään tyhmyyksiä herra G:n kanssa mutta emme menneet LIIAN pitkälle vaikka nojaa liian pitkälle on se että ylipåätään mielessäni EDES KÄVI säätää mitään kenenkään muun kuin oman mieheni kanssa, joka on mulle niin paljon ja nyt oon kusessa tän jutun kanssa, en kestä kaertoa mitään vaikka tottakai pitäisi, en pysty valehdella noin upealle ihmiselle. ja vielä mtämmlösestä asiasta.
on paha lehmä ja pallo-.
tää jäbä kehu mua koko illan ja se oli kivaa vaikka vähän liian imelää ja sitten se soitti kaverinasa hakemaan ja pyys mua ulos sauhuille ja mitä tapahtuikaan onneksi kukaan ei nähnyt, ei mitään kummosta semmosta imeskelyä nuolemista mutta HYI, ei muiden kanssa ei, ei ei;( en olisis saanut, en todellakaan enkä toista tuota virhettä.
eräs hlö palajstui valehtelijaski tänään, olen syönyt vähän ja innostunut jessica albasta, hitto maailman kuumin !
nnoh, yritystä vielä
öitä
<3