listen to your heart, when he's calling for you - listen to your heart, there's nothing else you can do - I dont know where you're going, and I dont know why -
but listen to your heart - before you tell him goodbye!

Niin , se oli roxettea. Nyt tarviin tota biisiä. säälittävää, en osaa enkä jaksa enkä pysty tsempata itteeni ilman jotain ulkoista - biisiä, ihmistä, mitä vaan. kun tuntuu siltä että tekis mieli ottaa taukoa - tekis mieli sanoa että hei nyt tää loppuu tähän vaikka ollaan kauan yhdessä oltukin - niin sitten tarviin rohkasua, viisaita sanoja.
Musta ei ikinä voi tulla tasapainosta ihmistä joka tekee tehtävänsä yhteiskunnassa, ei ikinä.
Ja ei musta varmaan pidä tullakaan.
oon tosiaan pikkunen ja vähän verinen rotta joka lojuu ämpärissä. reunat on liian korkeet, pois ei pääse ei millään.
vasta sitte ku joku kaataa koko paskan, ja mä kierin turkki takkuisena ja likasena nurmikolle. pudistelen turkkia. ja sitte lähen takajalka ontuen raahautumaan johku puskaan, valmiina alottamaan elämän uudestaan.
oon jääny tänään henkisesti rekan alle, oon ollu vanhempieni hautajaisissa ajatuksen tasolla, onneksi - oon nähny ihanan, rakkaan koirani joka kuoli vuosi sitten. muistan vielä kuinka se katsoi minua ja kulki pää riipuksissa, mun iso nalleni.
hirveää ettei mua itketä, oikeesti hirveää etten osaa itkeä.
kuinka saisin sut ymmärtää, miten väsyny olen... kunpa saisin edes yhden ihmisen ymmärtämään, mikä haaste sängystä nouseminen on, miten paljon jokanen päivä vaatii.
jokasella on oikeus luovuttaa