jaiks, tää ei oo enää kivaa. oon vetäny ihan kauheesti suklaata, ihan hirveesti. toisaalta kävin pitkällä ja tosi raskaalla lenkillä aamupäivästä :')
niiiijja - innostuin tosissani kate mossista, oi vitsi mikä NAINEN<3 upea, helmi tylsien ja tavallisten mallien joukossa. en osaa liittää kuvia tähän, outoa =o
en ole oikeesti niin hyvällä tuulella miltä vaikutan, nyt haluisin vaan että joku ampuis mut maatakiertävälle radalle tai sit tekis mieli murhaa joku esimerkiks.
älkää ottako tota liian tosissanne, en oo juujuu murhaamas ketään-_-'
talo täys vieraita, voi huhhuh tätä. pääsiäinen.
kuinka helvetissä saan tiukkaan juuttuneet 6kg pois itsestäni. 6kg pelkkää ällöttävää läskiä, miten voin olla niin hullu että silti syön suklaata.
oon oksettava jouluporsas, syön ja syön ja syön ja ahmin ja nielen rasvasta paskaa ja katson peiliin - rasva valuu suupielistä ja hotkin lisää ja lisää ja lisääää, vyötärö, sormet, kädet ja jalat paisuu silmissä ja koko olemus lysähtää kokoon ylimääräsen painon alla. takana olevaan seinään lankeaa valtava varjo, se peittää kaiken alleen ja vaa'an numerot juoksee taas ylöspäin... rasvaa, rasvaa, rasvaa muhun vielä vähän lisää. se pursuaa joka paikasta, se myrkyttää mut ja vie elämän ja kyvyn nähdä kauneus.
rasva mun kehossa tuhoaa kaiken mitä mulla on.
se saa LÄHTEÄ, MÄ PAKOTAN sen lähtemään ikiajoiksi.
mua ei mikään tollanen lihottava paska hallitse, ruoka on pahaa ja täynnä just sitä itteään, rasvaa.