olenko mä kaunis? hm, een ehkä tai saatan ollakin. monet on sanonu että näytän semmoselta perus - prinsessalta jostain satukirjasta, koska mulla on isot merensiniset silmät, punaiset isot huulet, semmoset pusuhuulet (kivoin piirre mun ulkonäössä, mun mielestä) ja ihan vaaleat ja paksut hiukset. toisaalta, punastun helposti, oon liian pyöreä vielä enkä voi hymyillä ikinä kunnolla, koska mun hymy on hassu.
oli pakko kirjottaa kerrankin jotain kepeempää. ja tuntuu kivalta jos onnistuu ajattelemaan itsensä kauniiksi.
vielä hetki aikaa ennen nukahtamista - lopettelen blogia, käyn suihkussa, venyttelen ja teen hetken lihaksia. sitten raahaudun sänkyyn, nukahdan melkein heti ja olen taju kankaalla siihen asti, kun kello aamulla herättää. ensimmäiseksi napsautan pöytälampun pois päältä, se unohtuu aina koko yöksi ja joudun vaihtelemaan polttimoita harvase päivä.
öitä, miettikää tänään viimeisenä ajatuksena jotain ihanaa, saatatte nähdä siitä unta, jos hyvin sattuu.